26 Mayıs 2017 Cuma

Bi sen eksiktin dediler, geldim!

Kimim ben? Hem sporcu, hem anne, hem de gezen bir kadın.. 
Gezerken, hamileyken ve sonrasında bol bol blog okuyan bazen aradığını bulamayan, bazen bulduğunu beğenmeyen bir kadın.. Sizler de ararken beni bulun istedim. Tecrübelerimin ve yazılarımın işinize yarayacağını umuyor gülümseyerek bir merhaba diyorum. 
Blogumda gezdiğim yerlerden, yediğim içtiğim şeylerden, hamilelikten, yenidoğan bakımından, bebek büyütmekten, akademik kariyer yapmaktan, yüksek lisanstan, doktoradan, spordan, beslenmeden kısaca hayatta başıma gelen her şeyden bahsedeceğim..İster sadece okuyun. İster yorum yazın. Kendi ekranınızda sayfama bakıp ilginizi çeken bir şeyler görüyorsanız da, lütfen bana varlığınızı belli edin. Hoşbuldum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder