26 Mayıs 2017 Cuma

Anne ben Blogger oldum.. Neden?

Tarih 26.05.2017  ve bence blogger olmak için çok geç kaldım :)
ama arayı hızla kapatacağımdan eminim..


1989 yılında Mersin'de dünyaya geldim.. Durun durun.. henüz kafamda konseptimi tamamlamadım. Yani bu blogta gerçek kimliğimi kullanacak mıyım ? Bilmiyorum. Adımı, fotoğraflarımı, hangi sporu ve işi yaptığımı söyleyecek miyim? Bilmiyorum. Nerede doğdum nasıl bir hayatım var anlatacak mıyım? Bilmiyorum.
Peki oğlumun fotoğraflarını kullanacak mıyım? Bilmiyorum.. Karar veremedim.


Yine de şuan fotoğraf paylaşmak istedim. Bu çizimler kardeşim Özgür'e ait.. Allah, kardeşimin adını verdim bile.. 
Şu ana kadar doğum yılımı, yerimi öğrendiniz. Özgür adında erkek kardeşim olduğunu, bir oğlum olduğunu da biliyorsunuz.. Sanırım kendini saklayabilen bloggerlardan olamayacağım..

Yeni bir blogger olarak sizlere vereceğim ilk tavsiye, blog açmadan önce paylaşımlarınız ile ilgili kararları önceden verin. 
Kendinizin ya da ailenizin kişisel bilgilerini paylaşacak mısınız?
Fotoğraflarınızı paylaşacak mısınız ?
 İlk hangi konular hakkında yazacaksınız? Ben mesela spor mu annelik mi gezilerim mi karar veremedim.. Evet ikizler burcuyum.. Burçlar hakkında mı yazsam? evet kararsızım.. Önemli bir karar vermeden önce gider yemek yerim. Sizlere de tavsiye ederim..
belki de 'ilk blog yazımı yazmadan önce yediğim yemeğin tarifi' diye bir  konu hakkında yazıp yemek bloguna dönerim, hehe :) Hadi afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder